וולנטין דיי מתקרב זה הזמן לפנק ולהתפנק!

פריט שני 20% הנחה | פריט שלישי 30% הנחה | פריט רביעי 40% הנחה

2022-12-01T12:26:54+02:00

איך לבצע הזמנה באתר?

כניסה לאתר, לבחור את הפריטים שאהבתם ולהוסיף אותם לסל הקניות.
תוכלו להשלים את הקנייה בכל עת,  להציץ בסל הקניות שלך ולערוך את הפריטים שבחרת או להשלים את הרכישה במעבר לקופה.
כל שנותר לך לעשות הוא לבחור שיטת משלוח ושיטת תשלום לבחירתך, וזהו זה! המוצר שלך בדרך אליך  - אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל על הגעתו.

 

עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט - האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בשמחה, אנחנו זמינים אליכם בטלפון המוצג באתר ובכתובת המייל: shirlysjewelry@gmail.com

ניתן להשאיר מספר טלפון ונחזור אליכם במענה טלפוני.


בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 20:00 ובימי ו׳ וערבי חג בין השעות 08:00 - 15:00 (ימי שבת וחג ללא מענה).

 

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא בהכרח, אך רצוי על מנת שנוכל לקיים קשר אישי עם קהל הלקוחות שלנו.

 

איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

תוכלי לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות שלך באתר.
ותמיד במענה של שירות הלקוחות שלנו הנמצא באתר.

 

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

במידה והזמנתך התקבלה, תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה: "הזמנתך התקבלה בהצלחה".
בנוסף,תקבלו אישור למייל שהזנתם עם מספר ההזמנה.
ניתן גם לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, לראות ב"הזמנות שלי" את הזמנתכם.


ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי.

אין בעיה, צרי איתנו קשר ונשמח לעזור: אנחנו זמינים בצ'אט הישיר באתר, בכתובת המייל. 

 

יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?

המשלוחים מתבצעים בין השעות: 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.

 

 

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו.

ניתן לבצע החלפות או החזרות של פריטים כפוף לתקנון האתר, בשליחתו באריזה המקורית ללא פגם לכתובתנו ואנו ניצור קשר ברגע שהמוצר יגיע אלינו. עלות משלוח ההחזרה\ החלפה נעשה ע"י הלקוח.


יש לי התלבטות לגבי איזו מידה להזמין.

ישנו מדריך מידות מפורט הנמצא בסרגל כלים העליון של האתר וזמין עבורכם תמיד, ניתן לקבל עזרה תמיד בשירות הלקוחות שלנו המוצג באתר.

 

התאהבתי בפריט שאזל. מה עושים?

זה לא נורא!  ועושים את מירב המאמצים להחזיר פריטים אהובים שאזלו למלאי. לכן מומלץ לשלוח אלינו תמונה של הפריט שאהבתם על מנת שנוכל להזמין עבורכם במהירות האפשרית.

 
יש לי אחריות על מוצר, ורציתי לשלוח אותו לתיקון מה עלי לעשות?
עליך לידע אותנו ראשית ולאחר מכן לשלוח לכתובת מרים ילן שטקליס 9 אשקלון, עבור שירליס תכשיטים בדואר רשום בלבד. יש לצרף פתק עם שם, טלפון ותיאור הפגם, תעודת האחריות שניתנה בעת הרכישה וקבלה. משלוח זה על חשבון על הלקוח. חזרת הפריט נעשת ע"י שירליס תכשיטים בדואר רשום. במידה ותרצו לקבל את המוצר בדואר שליחים יהיה ניתן בעלות של 20ש"ח.

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח ונסלק דרך חברת אשראי ידועה "ישראכרט"


האם אפשר לשלם במזומן ברכישה באתר?

ניתן לשלם במזומן ישירות לשליח רק במשלוחים הנעשים בתוך העיר אשקלון.