וולנטין דיי מתקרב זה הזמן לפנק ולהתפנק!

פריט שני 20% הנחה | פריט שלישי 30% הנחה | פריט רביעי 40% הנחה

2023-03-27T19:25:03+03:00
שליח עד הבית - חמישה ימי עסקים - 30 ש"ח \ ברכישה מעל 199ש״ח משלוח חינם! (למעט ישובים מרוחקים)
איסוף עצמי - סניף שירליס קניון גירון, אשקלון בשעות הפעילות. - חינם!מעוניינת להחזיר או להחליף פריט? ניתן לעשות זאת בקלות ובפשטות!
רוצה להחליף?
  • ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 14 יום מיום קבלת הפריט, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש באריזתם המקורית בלבד ושליחתם על חשבון הלקוח.
  • הפריט שאליו תרצי להחליף ישלח אליך חזרה בדואר רשום ללא עלות או עם שליח עד הבית בעלות של 35 ש"ח, החלפות גובינא ( למסור פריט תמורת קבלת פריט) ישלם הלקוח סך של 50 ש"ח עבור המשלוח הכפול. - החלפות של פריטי זהב 14K יעשו בגובינא בלבד.
  • פריטים שנרכשו במבצע ניתנים להחלפה בתוך שבוע מיום קבלתם, סכום ההחלפה יהיה זהה לשווי הרכישה וללא כפל מבצעים.
  • לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח.
  • במידה ובחרתם לשלוח אלינו את הפריט בחזרה, אנא שלחו אותו בדואר רשום בלבד לכתובת: מרים ילן שטקליס 9 , אשקלון עבור שירליס תכשיטים . יש לארוז היטב את הפריט בחבילה המקורית בה הגיע בצרוף פתק עם שמכם, מספר הטלפון וסיבת השליחה של הפריט.  יש להקפיד כי הכתובת שלנו מצויינת באופן ברור על החבילה. אנו ניצור קשר עם הגעת החבילה אלינו
  • עבור מוצר שנרכש בסייל ו/או במבצע תינתן אפשרות החלפה לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי המחיר המלא של המוצר.
  • במקרה של ביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח אל הלקוח, יינתן זיכוי כספי עבור הפריט שנרכש ולא עבור דמי המשלוח. הזיכוי יתבצע רק לאחר קבלת המשלוח ובדיקתו על ידי  שירליס תכשיטים. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי).  שירליס תכשיטים היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
  • כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי או חברת PAYPAL. עם ביטול העסקה יזוכה אמצעי התשלום שמסרה המשתמשת בניכוי דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מבינהם
  • ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, ויבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית.
  • במידה והפריט נפגם וישנה אחריות על הפריט, ניתן לשלוח אותו אלינו בצירוף תעודת האחריות אותה קיבלתם עם ההזמנה ובפירוט הפגם בפריט.  יש לשים לב את פירוט האחריות אותה ניתנה לכם.
  • לא ניתן לזכות כרטיסי דירקט ולכן בעלי כרטיסי דירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
לכל שאלה נוספת, נשמח לעזור באחד מאמצעי התקשורת שלנו: מייל \ טל' \ פייסבוק \ אינסטגרם.